Bestellen
Een bestelling plaatsen via de webshop is heel eenvoudig:
- Ga naar het product van je keuze. Kies (indien van toepassing) de gewenste optie, zoals bijvoorbeeld de kleur.
- Klik op de knop ‘in winkelmand’.
- Als je klaar bent met bestellen, klik je op het winkelmandje rechtsboven in de menubalk. Je kunt nu je bestelling bekijken of wijzigen. Als je je adres invoert, krijg je de beschikbare verzendopties te zien.
- Als je tevreden bent, klik je op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier vul je al je gegevens in en daarna kies je de betaalmethode (link naar betalen).
- Als je daarna klikt op ‘bestelling plaatsen’, is de bestelling definitief.
- Je ontvangt per mail een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.
- Mocht je bij het invoeren een fout hebben gemaakt in je adres, neem dan direct per mail contact op
Als de button ‘in winkelmand’ niet zichtbaar is, dan is het artikel niet op voorraad en kan het ook niet besteld worden.
Betalen
Het is mogelijk om te betalen met:
- Ideal (mogelijk met elke bankpas die is gekoppeld aan een Nederlands bankrekeningnummer. Je rekent af in de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank. Het voordeel van betalen met iDeal is dat de betaling binnen enkele minuten bij ons zichtbaar is en wij de bestelling meteen kunnen verwerken. )
- Bankoverschrijving (je bestelling wordt pas verstuurd als je betaling binnen is, wat soms enkele dagen kan duren.)
- Rembours (alleen mogelijk bij afhalen)